گل فروشی آنلاین

سفارش خرید آنلاین گل برای تمامی مناسبت ها:

ONLINEGOL.IR

امروزه سفارش گل و خرید آنلاین گل، ساده ترین روش هدیه دادن برای مناسبت های مختلف است، که شما می توانید با خرید آنلاین گل از گل فروشی آنلاین، با توجه به مناسبت مورد نظر خود مثل تولد، سالگرد ازدواج، تبریک، تشکر و قدر دانی، عیادت و … سفارش گل داده و در کوتاه ترین زمان، به سادگی آن را تحویل بگیرید. گل فروشی آنلاین و خرید آنلاین گل، مشکل تهیه هدیه های لحظه آخری را برایتان حل کرده و این دشواری را برای شما ساده می کند، چرا که با خرید آنلاین گل می توانید در کمترین زمان سفارش  گل خود را دریافت کنید. یکی از قابلیت های گل های طبیعی این است که می توانند هر شرایط و موقعیت زیبایی را، شیرین و دلچسب تر و هم چنین به یاد ماندنی تر کنند. شما زمانی که در یک اتاق معمولی، دسته گل طبیعی را نگهداری کنید، می توانید جوی سالم و شاداب را در محیط، تجربه کنید. شما توانید با خرید آنلاین گل از گل فروشی آنلاین، زیبا ترین گل ها را با بهترین کیفیت، در اسرع وقت، دریافت کنید. با سفارش گل به گل فروشی آنلاین، می توانید در کوتاه ترین زمان، انواع گل های مورد نظرتان را با بهترین و بالاترین کیفیت، مطابق با مناسب مد نظر و سلیقه ی خود دریافت کنید. جالب است بدانید که هنوز هم زمانی که صحبت از دسته گل می شود، بسیاری از افراد ذهنشان به طرف دسته گل رز کشیده شده و سریعا یک دسته گل رز قرمز را تصور می کنند. که البته تصور نابجایی نیست و درست است. محبوب‌ترین گل برای ابراز احساسات و هدیه گل رز به خصوص رز قرمز است. که البته شما می توانید با خرید آنلاین گل، دسته گل های بسیار متنوع تری از یک دسته گل رز سفارش دهید. خرید گل می تواند شامل سفارش انواع گل مانند آلسترومریا، لیسیانتوس، آفتاب‌گردان و پیونی که محبوب ترین گل های فصلی اند، یا خرید آنلاین گل های چهار فصل مانند لیلیوم و میخک باشد. برای خرید آنلاین گل با بهترین کیفیت و مطابق با سلیقه ی خود، تنها کافیست تا از یک روز قبل سفارش گل خود در گل فروشی آنلاین ثبت کنید.

گل ها، زبان و پیام :

سمبل گرایی و اهمیت مفاهیم انواع گل ها، ریشه در خاور میانه دارد. در خاور میانه، گل هایی از جمله گل نیلوفر، مقدس تلقی می شدند، تا جایی که آثار هنری باقی مانده از گذشته نیز این قضیه را منعکس می کنند. از نماد های دیگر از آن دوران در کشور پین می توان به بامبو اشاره کرد. بامبو در چین نماد ابدیت و طول عمر است. و به این ترتیب انواع گل ها دارای نماد و معانی متنوعی هستند. در ادامه شما را با پیام ها، معانی و نماد های انواع گل ها آشنا کرده، تا در زمان خرید؛ به خصوص خرید آنلاین گل بتوانی بهترین و مناسب ترین گل را سفارش دهید.
زبان و پیام انواع گل ها، ابتدای قرن هجدهم توسط همسر سفیر ترکیه، ماری ورتلی، به انگلستان وارد شد. تا دوره ی ویکتوریا، هر گلی معنا و مفهوم خاص خود را پیدا کرده بود و نماد مخصوص به خود را داشت، که این نماد ها دارای اهمیت فراوانی بودند. برای مثال دسته ‌گلی که شامل گل‌‌ های بابونه باشد، منظور یک زن از ارسال فرستادن یک دسته گل بابونه می ‌توانست مفهوم صبر داشتن، داشته باشد.
در ادامه بهتر است بدانید که در زمان خرید آنلاین گل، با دانستن معنا،مفهوم و پیام انواع گل ها می‌توانید با دقت بیشتر و بسیار آسان تر گل‌ های مورد نظرتان را انتخاب کنید و با این روش پیام خود را به طرف مقابلتان بفهمانید. چرا که در زمان خرید آنلاین گل، با شناخت و دانستن معانی، مفاهیم و نماد های گل های مختلف،  می توانید میزان اثر بخشی و تاثیر گذاری در زمینه ی مورد نظرتان را بیشتر کنید.

مفاهیم انواع گل ها در زمان خرید آنلاین گل:

نماد و مفهوم گل آفتابگردان:

گل آفتابگردان نماد یک زندگی شاد و طولانی، افتخار و احترام به طرف مقابل و همچنین نشان وفاداری نسبت به معشوق خود است. از این رو، گل آفتابگردان می تواند انتخاب بسیار مناسب و به جایی برای گل جشن تولد، مراسم سالگرد ازدواج، و هم چنین عروسی باشد. در خرید آنلاین گل، شما می توانید گل آفتابگردان را در یک باکس گل و در کنار گل های دیگر استفاده کنید.

 نماد و مفهوم گل آلاله:

گل زیبا آلاله، دارای رنگ های زیادی است. نیت خیر و شادی مهم ترین پیام گل آلاله است. رنگ زرد گل الاله به معنای شروع دوباره و دوستی می باشد. اگر می خواهید طرف مقابل تان از نیت خوب شما با خبر و آگاه شود، بهتر است با خرید آنلاین گل، یک دسته گل آلاله برای او ارسال کنید.

نماد و مفهوم گل آلسترومریا:

گل آلسترومریا نماد خوشبختی، ثروت، دوستی و شانس است. رنگ نارنجی آن به معنای سخت کوشی در مسیر رسیدن به هدف است، رنگ قرمز و صورتی گل آلسترومریا نشان از گرمی و ابراز محبت فرستنده، نسبت به گیرنده ی گل می باشد. و ترکیب آلسترومریای زرد و سفید نشان دهنده ی اهمیت و نگرانی شما نسبت به یک فرد بیمار است. که بهتر است در زمان خرید آنلاین گل به این رنگ ها توجه داشته باشید.

نماد و مفهوم گل آماریلیس:

طور کلی گل آماریلیس نماد قدرت، اعتماد به نفس و زیبایی است. رنگ نارنجی گل آماریلیس نشان دهنده ی سلامتی و شادی است و رنگ قرمز گل آماریلیس نماد عشق و احساسات قوی. از رنگ صورتی گل آماریلیس می توانید برای نشان دادن محبت خود به همه ی آدم ها بدون در نظر داشتن جنسیت و سن شان استفاده کنید. همچنین ‌برای خرید آنلاین گل، گل آماریلیس سفید می تواند هدیه ای مناسب برای خانم ها باشد، چرا که رنگ سفید این گل مفهوم زنانگی و پاکی را به همراه دارد.

نماد و مفهوم گل آنتوریوم:

آنتوریوم با گل های به شکل قلبش نماد شادی، فراوانی و مهمان نوازی است. گل آنتوریوم در رنگ های سفید،قرمز و صورتی وجود دارد. رنگ سفید آن نشان دهنده ی پاکی و بی گناهی است. رنگ قرمزش نشان دهنده ی عشق و علاقه و رنگ صورتی آن نشان دهنده ی عشق مادرانه و اشتیاق می باشد. مفهوم گل های آنتوریم به نوعی است که می توانید در میهمانی های خود و برای تبریک در موقعیت های فارغ التحصیلی و ارتقای شغلی از این نوع گل استفاده کنید.

نماد و مفهوم گل رز:

از دیرباز تا کنون از گل رز برای ابراز عشق  استفاده شده است. مانند سایر گل ها، هر رنگ گل رز نیز معنای خاص خودش را دارد؛ غنچه ی رز نشان دهنده ی جوانی و زیبایی است. گل رز قرمز نماد عشق و احساسات زیاد است؛ رز صورتی نشان دهنده قدردانی و شادی، رز سفید نماد پاکی و شروع تازه، رز زرد نماد شروع دوباره و دوستی و رز سیاه نماد غم و اندوه می باشد. که در سفارش گل خصوصا خرید آنلاین گل باید به رنگ ها و مفاهیم دقت زیادی داشت.

نماد و مفهوم گل سنبل:

سنبل زرد نماد حسادت، سنبل سفید نماد دوست داشتنی بودن و سنبل بنفش، به معنای ابراز تاسف و بخشش است، بنابراین اگر مرتکب اشتباهی شده اید و تصمیم به ابراز پشیمانی دارید بهتر است از سنبل بنفش استفاده کنید.

نماد و مفهوم گل شب‌بو:

گل شب بو نماد زندگی  طولانی همراه با رضایت و شادی است. شب بوی سفید گل مناسبی برای تزیینات عروسی شب بوی سفید، گزینه ی مناسبی می باشد.. شب بوی بنفش نماد شادی است که می توانید از این رنگ برای مناسبت های مهم زندگی مثل تولد فرزند یا خرید منزل جدید استفاده کنید.

نماد و مفهوم گل لاله:

مانند گل های دیگر، مفهوم گل های لاله در هر رنگ متفاوت می باشد. لاله ی قرمز نماد عشق و رنگ صورتی آن نماد درک متقابل را دارد. لاله ی بنفش پیام آور خوشبختی، قدرت و فراوانی، لاله ی  زرد نماد شادی و عشق یک طرفه و لاله ی سفید نماد بخشش است. گل لاله همیشه پیام آور شادی بوده است.

نماد و مفهوم گل لیلیوم:

گل لیلیوم نماد اعتماد، پاکی و زیبایی می باشد. لیلیوم سفید نماد نجابت و فروتنی، لیلیوم نارنجی نماد اشتیاق و افتخار و لیلیوم زرد نماد سلامتی، خوشنودی و بهبودی می باشد. بهتر است برای رفتن به مراسم عروسی، از گل لیلیوم صورتی در دسته گل خود استفاده کنید چرا که  رنگ صورتی لیلیوم نماد خوشبختی است.

نماد و مفهوم گل میخک:

گل میخک پیام آور زیبایی، دوستی، افتخار است که رنگ های مختلف آن دارای معانی متفاوتی می باشد. میخک صورتی نماد عشق مادرانه و راستگویی، میخک قرمز نماد تحسین وعشق می باشد. میخک بنفش به معنای غیرقابل پیش بینی بودن  و میخک سفید به معنای عشق خالص خوش شانسی و پاکی است.

نماد و مفهوم گل نرگس:

گل نرگس در فرهنگ های مختلف تاریخ طولانی داشته است ، به همین دلیل می توانیم از آن در موقعیت های مختلف استفاده کنیم. معانی گل های نرگس عبارتند از امید، تحسین، شجاعت، تولدی دوباره و زندگی طولانی و همچنین نماد عشق یک طرفه نیزمی باشد. از گل نرگس هم چنین می توان برای عذرخواهی یا همدردی استفاده کنید. در افسانه ها آورده شده است اگر یک شاخه نرگس بخرید، بدشانسی می آورید ولی یک دسته گل نرگس با خودش خوش شانسی، خوشبختی و شادی به همراه دارد.

نماد و مفهوم گل آنمون:

شکوفایی و پیش بینی مثبت برای آینده مهم ترین پیام گل آنمون است چرا که این گل در زمان شب بسته شده و صبح دوباره باز می گردد. پس برای کسی که در شرف ازدواج است یا به تازگی دارای فرزندی شده است، گل آنمون می تواند مناسب ترین گزینه برای خرید آنلاین گل باشد. همچنین آنمون سفید رنگ نماد پاکی و یادبود درگذشتگان بوده و صورتی و قرمز ان نماد عشق فراموش شده می باشد.

نماد و مفهوم گل آدریسی:

گل زیبای ادریسی با رنگ هایی متفاوت، پیام های خاصی را با خود به همراه دارد. ادریسی صورتی  انتخابی بسیار مناسب برای دسته گل ازدواج و نشان دادن احساسات قلبی شما به طرف مقابلتان است. از ادریسی آبی برای رد کردن درخواست ازدواج استفاده می شود و همچنین نماد پشیمانی و درخواست بخشش می باشد. ادریسی بنفش نماد فراوانی و ثروت است.

نماد و مفهوم گل ارکیده:

تمامی رنگ های گل ارکیده نماد زیبایی و عشق اند ولی هر رنگ معنای خاصی را هم دارد. ارکیده ی قرمز نماد عشق، سفید نشان فروتنی، بنفش نماد وفاداری، تحسین و احترام و رنگ زردش نماد شادی و شروع دوباره می باشد که در زمان سفارش گل، به خصوص خرید آنلاین گل بهتر است به این مفاهیم توجه ویژه داشته باشید، و اگر به دنبال از سر گرفتن رابطه ی خود و یا آشتی هستید، بهتر است از ترکیب ارکیده ی قرمز و زرد در بین گل هایتان استفاده کنید.

نماد و مفهوم گل پرنده بهشتی:

معنی گل های استرلیتزیا یا پرنده ی بهشتی، وفاداری و شادی است، و دو رنگ متضاد این گل پیام انرژی و اشتیاق را به همراه دارد. در خرید آنلاین گل، می توانید این نوع گل را برای ابراز هیجان و داشتن آرزوهای خوب برای طرف مقابل به کار ببرید.

نماد و مفهوم گل پیونی:

پیونی نماد ثروت، عشق رمانتیک و افتخار است. پیونی صورتی که رمانتیک ترین رنگ آن است برای تزیین میزهای عروسی و دسته گل عروس انخاب بسیار مناسبی است. پیونی سفید یا صورتی کم رنگ به معنای پشیمانی و شرمندگی، و رنگ قرمز پر رنگ آن پیام آور احترام زیاد، افتخار و ثروت می باشد.

نماد و مفهوم گل داوودی:

گل داوودی نماد زندگی طولانی، مثبت بینی و شادی است. رنگ سفید آن نماد وفاداری به معشوق و در فرهنگ ایرانی نماد اندوه و غم، رنگ قرمزش نماد عشق و رنگ زرد آن نماد عشق یک طرفه می باشد.

onlinegol.ir send flower to nowshahr www.onlinegol.ir آموزش گل آرایی آنلاین گل ارسال هوشمند گل ارسال گل ارسال گل به ایران ارسال گل به رشت ارسال گل به ساری ارسال گل به ساری مازندران ارسال گل به شهر آستانه اشرفیه ارسال گل به شهر رشت ارسال گل به شهر زیباکنار ارسال گل به شهر لاهیجان ارسال گل به مازندران ارسال گل به متل قو ارسال گل به محل ارسال گل به نوشهر ارسال گل به هچیرود ارسال گل به چالوس ارسال گل به گیلان انواع کود‌های مناسب رشد گیاهان رشت روش نگهداری گیاه مارانتا (Maranta leuconeura) سفارش اینترنتی دسته گل سفارش گل در شهر قائمشهر ، خرید گل اینترنتی در شهر قائمشهر ، ارسال گل به شهر قائمشهر ، گل فروشی آنلاین گل شهر قائمشهر سفارش گل در نور خرید گل اینترنتی در نور ارسال گل به نور گل فروشی آنلاین گل نور سفارش گل در نوشهر خرید گل اینترنتی در نوشهر ارسال گل به نوشهر گل فروشی آنلاین گل نوشهر نوشهر گل پرورش گل و گیاه چالوس گل کوکوپیت گل آرایی گل ارکیده، مراقبت و نگهداری گل ارکیده گلدانی گل فروشی گل فروشی آنلاین گلفروشی آنلاین گل گلفروشی در رشت گلفروشی در مازندران گل فروشی در متل قو گل فروشی در چالوس گلفروشی در گیلان گل فروشی نوشهر گلفروشی چالوس

دیدگاهتان را بنویسید

اسکرول به بالا

سبد خرید فروشگاه

بسته

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

خرید کنید

ورود و ثبت نام
ارسال پیام از واتساپ
نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید !؟
سلام
من مشاور و پشتیبان سایت آنلاین گٌل هستم ،
چطور میتونم کمکتون کنم ؟

پیام دهید یا با شماره زیر تماس بگیرید:
0938-618-6717